Het leven als Au Pair in Australië

Duiken Koh Tao!

Hoi hoi! Mijn laatste dagen in Thailand ben ik naar Koh Tao gegaan om hier mijn duikcursus te doen! Deze heb ik met 94/100 afgesloten en ik mag mezelf nu officieel een open water duiker tot 20 meter diepte noemen! Deze training was echt heel leuk en van onze laatste dag hebben ze ook deze leuke video gemaakt! Het laatste spectaculaire beeld dat rond draait ben ik! Leuk he! Mochten jullie deze video om een bepaalde reden niet kunnen zien of moet je een wachtwoord invoeren dan is dit ‘scuba’ Veel kijk plezier!

Reacties

Reacties

Oma Annelies

Wat een supermooie film! Er zijn vissen bij (in het begin van de film) en die hebben echt mensengezichten, vind ik. Dat duiken was een hele mooie afsluiting van dit fantastische jaar waar je je hele verdere leven nog op kunt terugkijken en nagenieten. Ik zal blij zijn als we elkaar morgen weer in de armen kunnen sluiten! Goeie reis Annemijn en tot morgen! XXX

Ine

Geweldige film en dapper van jou!
Goede terugreis. Je hebt echt hele mooie herinneringen van deze bijzonder tijd.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active